سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابو جعفر محمد بن على باقر از او ( ع ) حکایت کرد که فرمود : ] دو چیز در زمین مایه أمان از عذاب خدا بود ، یکى از آن دو برداشته شد پس دیگرى را بگیرید و بدان چنگ زنید : امّا امانى که برداشته شد رسول خدا ( ص ) بود . و امّا امانى که مانده است آمرزش خواستن است . خداى تعالى فرماید « و خدا آنان را عذاب نمى‏کند حالى که تو در میان آنانى و خدا عذابشان نمى‏کند حالى که آمرزش مى‏خواهند » [ و این از نیکوتر لطایف معنى را برون آوردن است و ظرافت سخن را آشکار کردن . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:54 صبح
یکی از ملزومات کلیدی در هر نوع برنامه کامپیوتری میزان کارائی و قابلیت پاسخگوئی سریع آن به کاربران است طراحان و پیاده کنندگان برنامه های کامپیوتری می بایست در زمان طراحی ، پیاده سازی و نوشتن کد به این موضوع توجه جدی داشته باشند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 243 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 117
افزایش کارآیی برنامه های وب در ASP.NET 2.0

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

افزایش کارآیی برنامه های وب در ASP.NET 2.0

 

یکی از ملزومات کلیدی در هر نوع برنامه کامپیوتری میزان کارائی و قابلیت پاسخگوئی سریع آن به کاربران است . طراحان و پیاده کنندگان برنامه های کامپیوتری می بایست در زمان طراحی ، پیاده سازی و نوشتن کد به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
برنامه های وب با توجه به ماهیت و رسالت خود می بایست قادر به ارائه خدمات مورد نیاز به صدها و یا هزاران متقاضی همزمان به سادگی و با سرعت مطلوب باشند. به عبارت دیگر ، همزمان با افزایش کاربران نمی بایست شاهد افت سرعت و کارآئی یک برنامه وب باشیم .
با ارائه فریمورک دات نت و به دنبال آن ASP.NET ، پیاده سازی یک برنامه وب بطرز ناباورانه ای ساده شده است . همین موضوع باعث شده است که طراحان و پیاده کنندگان بیشتر در اندیشه طراحی و پیاده سازی سریع برنامه های وب باشند و به مسائل مربوط به کارآئی برنامه کمتر توجه نمایند .
پیاده کنندگان برنامه های وب با استفاده از فناوری ASP.NET می بایست با بکارگیری مجموعه ای از ترفندها ، فناوری ها و رعایت برخی نکات کلیدی اقدام به پیاده سازی برنامه های وب با کارآئی بالا نمایند .
در این مقاله و سایر مقالاتی که در آینده منتشر خواهد شد قصد داریم به برخی از روش های موجود به منظور طراحی و پیاده سازی یک برنامه وب کارآ اشاره نمائیم . بدین منظور بر روی سه محور اساسی زیر متمرکز خواهیم شد :

 

  • طراحی برای کارآئی : در این رابطه به مجموعه ای از نکات کلیدی اشاره خواهیم کرد که رعایت آنها در زمان طراحی می تواند زمینه پیاده سازی یک برنامه وب کارآ را فراهم نماید .
  • تست برنامه قبل از عملیاتی شدن آن : یکی از مسائل مهم در ارتباط با برنامه های وب ، عدم تست آنها با شرایط مشابه و یا نزدیک به محیط واقعی است . در این راستا می توان از نرم افزارها و یا ابزارهای مختلفی استفاده کرد تا بتوان عملکرد و سرویس دهی یک برنامه وب را قبل از زیر بار رفتن واقعی مشاهده و بررسی نمود . شرکت مایکروسافت در این رابطه ابزارها و برنامه های متعددی را ارائه نموده است که به بررسی آنها خواهیم پرداخت .
  • پیاده سازی سیستم caching : با پیاده سازی سیستم caching در سطوح متفاوت و caching داده می توان کارآئی برنامه های وب را بطرز کاملا" محسوسی افزایش داد. در این بخش به نحوه پیاده سازی سیستم caching در برنامه های وب اشاره خواهیم کرد .

 

در ادامه بر روی اولین محور متمرکز و به بررسی مسائل مرتبط با آن خواهیم پرداخت .

 


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:54 صبح
سیستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات ابزارهای در دست افراد هستند و همچنین مجموعه ای از اطلاعات مختلف را در بر می گیرند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
مقاله در مورد اطلاعات و افراد

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

مقاله در مورد اطلاعات و افراد

 

سیستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات ابزارهای در دست افراد هستند و همچنین مجموعه ای از اطلاعات مختلف را در بر می گیرند. در این قسمت موضوعات مربوط به افراد و اطلاعات در دنیای فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

1- موضوعات مربوط به افراد:

 

مهمترین بخش سیستمهای اطلاعات افرادی هستند که با آن کار می کنند و از آن تاثیر می پذیرند. نحوه برخورد افراد با یکدیگر بسیار مهم است ولیکن در عصر دیجیتالی می توان زندگی انسانها را به گونه ای که قبل از این امکان نداشت تحت تاثیر قرار داد. نحوه تاثیر گذاری ما بر یکدیگر به شدت متاثر از اصول اخلاقی مورد قبول ماست.

 


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:53 صبح
پرسشنامه احساس غربت
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه احساس غربت

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه احساس غربت

روش نمره گذاری و تفسیر

هر یک از گزینه های هرگز، کمی، متوسط، زیاد و خیلی زیاد به ترتیب نمره 1، 2، 3، 4 و 5 نمره می گیرد. نمره کلی احساس غربی آزمودنی ها از جمع جبری امتسازات داده شده به سوال ها بدست می آید. حداقل نمره در این آزمون 36 و حداکثر آن 180 است. نمره های بالا در این آزمون نشانگر احساس غربی بالای فرد و نمره های پایین نشانه دهنده احساس غربی پایین است.

 


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:53 صبح
پرسشنامه احساس خواهی (زاکرمن)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه احساس خواهی (زاکرمن)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه احساس خواهی (زاکرمن)

در این مقیاس کلی، چهار مقیاس فرعی وجود دارد که هر یک 10 سوال را شامل می شود. مقیاسهای فرعی عبارتند از: 1) هیجان خواهی شدید و ماجراجویانه 2) تجربه خواهی 3) عدم بازداری 4) حساسیت به کسالت. برای تعیین نمره خود در هر یک از مقیاس های فرعی، تعداد پاسخ هایی را که با پاسخهای شما مطابقت می کند جمع بزنید.

پایایی و روایی 

 قابلیت اعتماد درونی مناسبی در محدوده 87/0-84/0 دارد و برای زیرمقیاس های آن به این شرح از اعتماد درونی برخوردار است : ماجراجویانه (81/0)، هیجان زدگی (87/0)، تجربه جویی (81/0) و بازداری زدایی (85/0) و حساسیت نسبت به یکنواختی و ملال (88/0) گزارش شده است (به نقل محبوبی? 1390). لازم به ذکر است که در ایران، پایایی ابزار استرس شغلی آلتمایر با استفاده از روش بازآزمایی، 86 درصد به دست آمده است و پایایی ابزار هیجان خواهی زاکرمن نیز با استفاده از فرمول کودر ریچاردسون برابر 85 درصد محاسبه شده است (به نقل از محبوبی? 1390).

 


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:53 صبح
مانیتورهای کامپیوتر رد واقع از نمونه‌های قدیمی و منسوخ شده پایانه رادیو تله تلیپ منتج شده و جای آنها را گرفته اند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
اصول کار و تعمیر مانیتورهای CRT

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

اصول کار و تعمیر مانیتورهای CRT


مقدمه:

 

 

 

مانیتورهای کامپیوترهای امروزی

 

 

 

مانیتورهای کامپیوتر رد واقع از نمونه‌های قدیمی و منسوخ شده پایانه رادیو تله تلیپ منتج شده و جای آنها را گرفته اند. نمایشگرهای اولیه که فقط می توانستند متن را به صورت تک رنگ نشان دهند امروزه به مانیتورهای پیشرفته ای تبدیل شده اند که می توانند تصاویر بلادرنگ زنده ای با تفکیک پذیری بالا و تعداد رنگهای بی سابقه را نشان دهند.

 

 

 

رشد انفجاری کامپیوتر های قابل حمل نیاز به کسب اطلاعات در مورد عملکرد و تعمیر نمایشگر های تک رنگ و رنگی و کریستال مایع LCD مسطح را تشدید کرده است.

 


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:52 صبح
پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی


مشخصات « پرسشنامه ابعاد ساختار سازمانی »

 

روایی و پایایی: دارد

 

خرده مقیاس ها: دارد

 

تعداد سوال: 14 سوالی

 

نوع فایل: word

1. سازمان من قوانین و سیاست های مکتوب زیادی دارد. 2. یک دفترچه راهنمایی در زمینه «قوانین و سیاست های» سازمان وجود دارد. 3. برای بیشتر مشاغل سازمان، شرح شغل مکتوب و کاملی وجود دارد. 4. سازمان، سابقه مکتوبی از شغل هر نفر را حفظ می‌کند.

 


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:52 صبح
این مقاله در مورد اصول طراحی سایت های زیر می باشد طراحی سایتهای صنعتی طراحی صفحات خرده فروشی صفحات تجاری موسسات آموزشی صفحات مربوط به سرگرمی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10
اصول طراحی صفحات وب

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

اصول طراحی صفحات وب

 

این مقاله در مورد اصول طراحی سایت های زیر می باشد:
طراحی سایتهای صنعتی
طراحی صفحات خرده فروشی
صفحات تجاری
موسسات آموزشی
صفحات مربوط به سرگرمی


  + دانلود پرسشنامه  + دانلود پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت  + دانلود پرسشنامه استاندارد  + دانلود پرسشنامه رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی  + دانلود فرم پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت هزینه  + دانلود پرسشنامه مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه مدیریتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت مشارکتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض  + دانلود پرسشنامه مدیریت آموزشی  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه استاندارد Efqm  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه استاندارد استرس شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد اوقات فراغت  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه استاندارد رایگان  + دانلود پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت  + دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریتی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه رایگان علوم اجتماعی  + دانلود پرسشنامه رایگان بازاریابی  + دانلود پرسشنامه رایگان رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان طلاق  + دانلود پرسشنامه رایگان هوش هیجانی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی صنعتی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود رایگان پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + سایت دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود انواع پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود کتاب پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی Jdi  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی پرستاران  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی معلمان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی + Pdf  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتر  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی دانت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 36  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی بیماران سرطانی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سالمندان  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری میرسپاسی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 12  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک 2  + دانلود تست افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود رایگان تست افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه ی افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم بلند  + دانلود پرسشنامه افسردگی و اضطراب بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی محیط  + دانلود پرسشنامه روانشناسی کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی شخصیت  + دانلود رایگان پرسشنامه رشته روانشناسی  + دانلود پرسشنامه استاندارد روانشناسی


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:52 صبح
در طول دو دهه اخیر، حصول پیشرفت در تکنولوژی میکروالکترونیک باعث در دسترس قرار گرفتن پردازنده‌های ارزان و سریع شده است از سوی دیگر پیشرفت‌های موجود در تکنولوژی ارتباطات باعث به وجود آمدن شبکه‌های سریع تر و به صرفه‌تر شده است
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
اصول سیستم های عامل توزیع شده

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

اصول سیستم های عامل توزیع شده


در طول دو دهه اخیر، حصول پیشرفت در تکنولوژی میکروالکترونیک باعث در دسترس قرار گرفتن پردازنده‌های ارزان و سریع شده است. از سوی دیگر پیشرفت‌های موجود در تکنولوژی ارتباطات باعث به وجود آمدن شبکه‌های سریع تر و به صرفه‌تر شده است. از ترکیب پیشرفت‌ها در این دو میدان از تکنولوژی‌ها تکنولوژی ارزان‌تر و کاراتری به وجود آمده که در آن به جای این که از یک پردازنده خیلی سریع استفاده شود، از چند پردازنده معمولی که به هم متصل شده‌اند استفاده می‌شود.

 

از نظر معماری، کامپیوترهایی که از چندپردازنده متصل به هم تشکیل شده‌اند اساساً بر دو دسته تقسیم می‌شوند.

 

1-سیستم‌های جفت شده قوی

2-سیستم‌های جفت شده ضعیف


  + دانلود پرسشنامه  + دانلود پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت  + دانلود پرسشنامه استاندارد  + دانلود پرسشنامه رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی  + دانلود فرم پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت هزینه  + دانلود پرسشنامه مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه مدیریتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت مشارکتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض  + دانلود پرسشنامه مدیریت آموزشی  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه استاندارد Efqm  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه استاندارد استرس شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد اوقات فراغت  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه استاندارد رایگان  + دانلود پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت  + دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریتی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه رایگان علوم اجتماعی  + دانلود پرسشنامه رایگان بازاریابی  + دانلود پرسشنامه رایگان رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان طلاق  + دانلود پرسشنامه رایگان هوش هیجانی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی صنعتی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود رایگان پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + سایت دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود انواع پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود کتاب پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی Jdi  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی پرستاران  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی معلمان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی + Pdf  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتر  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی دانت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 36  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی بیماران سرطانی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سالمندان  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری میرسپاسی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 12  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک 2  + دانلود تست افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود رایگان تست افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه ی افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم بلند  + دانلود پرسشنامه افسردگی و اضطراب بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی محیط  + دانلود پرسشنامه روانشناسی کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی شخصیت  + دانلود رایگان پرسشنامه رشته روانشناسی  + دانلود پرسشنامه استاندارد روانشناسی


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:51 صبح
آزمایشگاه حرارت در 13 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی مکانیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
آزمایشگاه حرارت

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

آزمایشگاه حرارت در 13 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc\


آزمایشگاه حرارت

 

- خطاهایی که در هر آزمایش وارد می شود :

 

1- خطای آزمایشگر

 

2- خطای وسایل آزمایش

 

3- خطای محیط

 

- اندازه گیری در آزمایش :

 

1- خطای مطلق : تفاوت اندازه واقعی جسم ، اندازه ای که در آزمایش بدست آمده است .

 

2- خطای نسبی =

 

3- در صد خطای نسبی : 100* خطای نسبی

 

- نکاتی که در تهیه یک گزارش برای آزمایش باید رعایت کرد :

 

1- موضوع آزمایش

 

2- تاریخ

 

3- اسامی افرادی که در یک گروه آزمایش انجام می دهند .

 

4- نام استاد

 

5- شرح آزمایش

 

6- نوشتن روابط و فرمولهای مربوطه

 

7- رسم جداول و نمودارهای لازم

 

8- نتیجه گیری

 

9- بدست آوردن خطاها

 

10- عوامل موثر در خطا

 

- تعیین ظرفیت گرمایی کالری متر (گرماسنج ) ، ارزش آبی گرماسنج A

 

- ظرفیت گرمایی جسم :

 

مقدار گرمایی که جسم می گیرد تا دمای آن یک درجه سانتی گراد افزایش (کلوین) افزایش یابد J/K

 

-ظرفیت گرمایی ویژه جسم :

 

مقدار گرمایی است که به یکای جرم داده می شود تا دمای آن یک درجه کلوین افزایش یابد J/kg k

 

m : جرم کالری متر

 

m1 :جرم آب سرد

 

m2 : جرم آب گرم

 

c : آب = C=4/2j/kg k

 

موضوع تعیین ظرفیت گرمایی کالری متر

 

شرح آزمایش :

 

ابتدا مقداری آب درون کالری متر ریخته و ان را وزن می کنیم سپس آن را بدون آب وزن می کنیم و وزن خالص آب را بدست می اوریم دمای آب سرد را اندازه گیری می کنیم .آب را درون بشری تا 60 درجه سانتیگراد حرارت می دهیم سپس مخلوط آب گرم و سرد که قبلاً در کالری متر بود دما را اندازه گیری می کنیم و وزن آن را هم می سنجیم با نوشیتن تمامی اعداد و ارقام در سه مرحله این آزمایش را تکرار می کنیم و در هر بار فرمولهای مربوط را می نویسیم .

 

مرحله اول :

 

M وزن کالری متربدون آب= 325gr

 

وزن کالری متر با آب = 459/5gr

 

m1 وزن خالص آب = 107/5gr

 

وزن آب سرد و گرم = 615 gr

 

دمای اولیه آب سرد = 15 c

 

دمای اولیه آب گرم = 60 c

 

تعادل آب گرم و سرد = 30 c

 

m2 وزن آب گرم خالص = 154/5 gr

 

154/5*4/2(30-60)=0+(30-15)(A+107/5*4/2)

 

A=

 

 

 

مرحله دوم

 

m وزن کالری متر بدون آب = 352 gr

 

A=

 

A=

 

A=2827/4

 

وزن کالری متر با آب = 860/5

 

m1 وزن خالص آب = 508/5 gr

 

وزن آب سرد و گرم = 608/5 gr

 

m2 وزن آب گرم خالص = 100gr

 

دمای آب سرد = 15 c

 

دمای آب گرم = 60 c

 

دمای تعادل آب گرم و سرد = 32 c


فهرست مطالب:

- خطاهایی که در هر آزمایش وارد می شود :

- نکاتی که در تهیه یک گزارش برای آزمایش باید رعایت کرد :

- تعیین ظرفیت گرمایی کالری متر (گرماسنج ) ، ارزش آبی گرماسنج A

- ظرفیت گرمایی جسم :

- ظرفیت گرمایی ویژه جسم :

موضوع تعیین ظرفیت گرمایی کالری متر

شرح آزمایش :

مرحله اول :

مرحله دوم

مرحله سوم

نتیجه گیری :

عوامل موثر در خطا :

موضوع : گرمای نهان ذوب یخ LF :

گرمای نهان ذوب یخ :

شرح آزمایش :

موضوع : تعیین انبساط طولی :

شرح آزمایش :

مرحله یک :

مرحله دوم :

نتیجه گیری :

خطا های آزمایش :

عوامل موثر در خطا :

گرمای نهان تبخیر :

شرح آزمایش :

نتیجه گیری :

خطاها :

 


  + دانلود پرسشنامه  + دانلود پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت  + دانلود پرسشنامه استاندارد  + دانلود پرسشنامه رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی  + دانلود فرم پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت هزینه  + دانلود پرسشنامه مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه مدیریتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت مشارکتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض  + دانلود پرسشنامه مدیریت آموزشی  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه استاندارد Efqm  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه استاندارد استرس شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد اوقات فراغت  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه استاندارد رایگان  + دانلود پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت  + دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریتی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه رایگان علوم اجتماعی  + دانلود پرسشنامه رایگان بازاریابی  + دانلود پرسشنامه رایگان رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان طلاق  + دانلود پرسشنامه رایگان هوش هیجانی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی صنعتی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود رایگان پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + سایت دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود انواع پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود کتاب پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی Jdi  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی پرستاران  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی معلمان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی + Pdf  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتر  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی دانت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 36  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی بیماران سرطانی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سالمندان  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری میرسپاسی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 12  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک 2  + دانلود تست افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود رایگان تست افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه ی افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم بلند  + دانلود پرسشنامه افسردگی و اضطراب بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی محیط  + دانلود پرسشنامه روانشناسی کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی شخصیت  + دانلود رایگان پرسشنامه رشته روانشناسی  + دانلود پرسشنامه استاندارد روانشناسی


پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:51 صبح
پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ابتکار و نوآوری شغلی

روش نمره گذاری و تفسیر 

این پرسشنامه دارای 6 سوال بوده که طیف پاسخ دهی به این سوالات با همدیگر متفاوت می باشد. به عبارتی، گزینه ای در یک سوال ممکن است با همان گزینه در سوال دیگر امتیاز متفاوتی داشته باشد

روایی و پایایی 

از آنجا که پرسشنامه ی مذکور، استاندارد هستند و بارها در تحقیقات پژوهشگران استفاده شده است، بنابراین روایی آن‌ها به طور خود به خود تأیید شده است. در پژوهش ضرغامی و همکاران (1391)، برای سنجش میزان پایایی پرسشنامه نیز از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که میزان آن برای پرسشنامه خلاقیت و انگیزه به کارگیری نوآوری در شغل با استفاده از نرم افزار اِس پی اِس اِس، 812/0 به دست آمد.

منبع: مقیمی، سیدمحمد، 1388، سازمان و مدیریت: رویکردی پژوهشی، چاژ نهرات، انتشارات ترمه.


  + دانلود پرسشنامه  + دانلود پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت  + دانلود پرسشنامه استاندارد  + دانلود پرسشنامه رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی  + دانلود فرم پرسشنامه امنیتی سفارت آلمان  + دانلود پرسشنامه مدیریت هزینه  + دانلود پرسشنامه مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه مدیریتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت مشارکتی  + دانلود پرسشنامه مدیریت تعارض  + دانلود پرسشنامه مدیریت آموزشی  + دانلود پرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه استاندارد Efqm  + دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه استاندارد استرس شغلی  + دانلود پرسشنامه استاندارد اوقات فراغت  + دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان  + دانلود پرسشنامه استاندارد رایگان  + دانلود پرسشنامه استاندارد فرسودگی شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت  + دانلود پرسشنامه رایگان روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریتی  + دانلود پرسشنامه رایگان مدیریت دانش  + دانلود پرسشنامه رایگان علوم اجتماعی  + دانلود پرسشنامه رایگان بازاریابی  + دانلود پرسشنامه رایگان رضایت شغلی  + دانلود پرسشنامه رایگان طلاق  + دانلود پرسشنامه رایگان هوش هیجانی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی صنعتی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود رایگان پرسشنامه های روانشناسی کودک  + دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + سایت دانلود پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود انواع پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود کتاب پرسشنامه های روانشناسی  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی Jdi  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی مینه سوتا  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی پرستاران  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی کارکنان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی معلمان  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی + Pdf  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتر  + دانلود پرسشنامه رضایت شغلی دانت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 36  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی بیماران سرطانی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری والتون  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی سالمندان  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کاری میرسپاسی  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی Sf 12  + دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود پرسشنامه افسردگی بک 2  + دانلود تست افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک  + دانلود رایگان تست افسردگی بک  + دانلود پرسشنامه ی افسردگی بک  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم کوتاه  + دانلود رایگان پرسشنامه افسردگی بک فرم بلند  + دانلود پرسشنامه افسردگی و اضطراب بک  + دانلود پرسشنامه روانشناسی رایگان  + دانلود پرسشنامه روانشناسی ورزشی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی محیط  + دانلود پرسشنامه روانشناسی کیفیت زندگی  + دانلود پرسشنامه روانشناسی شخصیت  + دانلود رایگان پرسشنامه رشته روانشناسی  + دانلود پرسشنامه استاندارد روانشناسی


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ