سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستِ شریران، همچون مسافر دریاست که اگر از غرق شدن هم ایمن ماند، از ترسْ ایمن نیست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 خرداد 18 , ساعت 2:44 صبح
چرا Visual Basic در 9 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc
دسته بندی ویژوال بیسیک Visual Basic
فرمت فایل doc
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
چرا Visual Basic

فروشنده فایل

کد کاربری 7466

چرا Visual Basic در 9 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc


چرا Visual Basic ؟

 

VB ، بدون شک ، یکی از بهترین ابزار های برنامه نویسی است که تاکنون برای PC ساخته شده است . این زبان روئیای برنامه نویسان ، بخصوص برنامه نویسان WINDOWS را جامه عمل پوشاندهاست . اگر تا به حال با زبان C برای WINDOWS برنامه نوشته باشید ، می دانید که چقدر مشکل و وقت گیرد است و دیباگ کردن آن چقدر سخت خواهد بود . فقط خواند ن کتابچه راهنمای کیت توسعه نرم افزار Microsoft windiws software Development Kit آن ساعتها به زمان نیاز دارد و نوشتن برنامه های واقعی حتی از این هم بیشتر وقت می گیرد . واسطه گرافیکی کار بر GUI-(Graphica User Interface) -شاید موج آینده باشد ، ولی کار را برای برنامه نویسان بسیار مشکل کرده است .

 

حتی ابتدایی ترین برنامه های windows که چیزی نیست جز یک پنجره ساده با یک توضیح مختصر درباره نویسنده ، به حدود پنج صفحه کد c و چهار فایل جداگانه نیاز دارد (گرچه با c++ اوضاع کمی بهتر شده ).پیچیدگی فوق العاده نوشتن برنامه های سودمند و واقعی ، اغلب سرعت کار را تا حد حرکتی حلزونی پائین می آورد و از ان بدتر ، ابزراهای برنامه نویسی windows ، هنوز از کمال مطلوب فاصله بسیار دارند ، و whndows SDK گاهی بیشتر از آن مفید باشد ، باعث آزارو مزاحمت است .

 

ولی VB کاملاً این دورنما را تغییر داده است . بالاخره، آن ابزرای که windows تاکنون از فقدان آن در رنج بوده ، از راه رسیدن است .وقتی یک برنامه نویس با تجربه windows ، برای اولین بار VB را می بینند ، به سختی می تواند به چشمان خود اعتماد کند ! ایده کار بسیار ساده است . اگر سک پنجره با اندازهای معین لازم دارید، کافیست آن را روی صفحه کامپیوتر به اندازه دل خواهتان در آورید . اگر در جایی از پنجره برنامه یک جعبه متن لازم دارید، کافیست ان را از جعبه ابزار برداشته و در محل مورد نظر قرار دهید . VB آنچه را که یک برنامه خوب باید بکند - برداشتن بار جزئیات از دوش شما - انجام می دهد . سودمندی VB در آنجاست که ، بالاخره می توان در فرایند برنامه نویسیwindows کمک گرفت . شما می توانید هر چیزی را ،جعبه لیست دکمه فرمان ، دکمه ترکیبی، هر جا که مایلید قرار دهید . در پایان هم ، فقط کافیست چند خط کد Bisic (که اغلب بسیار هم کم است ) بنویسید تا همه چیز به خوبی پیش برود ، وVB هم فایل اجرایی آن را برایتان خواهد ساخت . از دیدگاه یک برنامه نویس VB ,Windows هیچ چیزی از یک معجزه کم ندارد .

 

رهیافت ما

 

این زبان برای آنهائیست که می خواهند برنامه نویس windows شوند ، پس باید وقت زیادی را صرف کار با VB کنند . به عبارت دیگر ،خواهید دید که این زبان چه توانایی هایی دارد برای این منظور ، مثال های زیادی در این کتاب آورده شده است ، و این بهترین راه یادگیری یک نرم افزار جدید است . این مثال ها ، از پنجره ای می سازید و با آن کار می کنید ، شروع می شوند . در طول این زبان مثال های متعددی آورده خواهند شد : برنامه ساعت شماته دار ، یک ادیتور متن ، برنامه پایگاه داده برنامه نقاشی ، ماشین حساب ،‌و بسیاری برنامه های دیگر .

 

علاوه بر این ، همان طور که از نام VB هم بر می آید ،بایستی مقدار زیادی از وقتتان را صرف ظاهر برنامه ها کنید . این کتاب از یک جهت از دیگر کتب برنامه نویسی تفاوت عمده دارد و آن این است که در VB ، طراحی یک برنامه پیش از انکه کد نویسی باشد ، طرح ظواهر برنامه است . اگر آشنایی قبلی با برنامه نویسی WINDOWS ندارید ، درخواهید یافت که برنامه هایی که نوشته اید با آنچه در تصور داشته اید ، بسیار تفاوت دارند . به ویژه باید بدانید که برنامه های ویندوز رویداد گرا هستند ، و این به آن معناست که برنه شما به جای برنامه نویسی خطی و پیوسته که قبلاً می شناختید ، از یک سری بخشهای کوچک تشکیل خواهد شد که هر کدام رویداری را کنترل می کنند . شاید اوایل کار کمی برایتان نا مانوس باشد ، ولی بعد از مدت کوتاه فکر کردن با رویدادهای Windows ، مثل کلیک های موش یا ضربه های کلید برایتان عادی خواهد شد .



  + نمونه پرسشنامه  + نمونه پرسشنامه آماری  + نمونه پرسشنامه روش دلفی  + نمونه پرسشنامه طیف لیکرت  + نمونه پرسشنامه پایان نامه  + نمونه پرسشنامه Ahp  + نمونه پرسشنامه تحقیق  + نمونه پرسشنامه استخدامی  + نمونه پرسشنامه شهرسازی  + نمونه پرسشنامه معماری  + نمونه پرسشنامه آماری دوم دبیرستان  + نمونه پرسشنامه آماری دبیرستان  + نمونه پرسشنامه آماری مدیریت  + نمونه پرسشنامه آماری Spss  + نمونه پرسشنامه آماری  + نمونه پرسشنامه آمار  + نمونه سوالات پرسشنامه آماری  + دانلود نمونه پرسشنامه آماری  + نمونه پرسشنامه های آماری  + نمونه پرسشنامه به روش دلفی  + نمونه پرسشنامه با طیف لیکرت  + دانلود نمونه پرسشنامه طیف لیکرت  + نمونه پرسشنامه براساس طیف لیکرت  + نمونه پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد معماری  + نمونه پرسشنامه پایان نامه معماری  + نمونه پرسشنامه پایان نامه شهرسازی  + نمونه پرسشنامه پایان نامه مدیریت  + نمونه پرسشنامه پایان نامه رشته معماری  + نمونه پرسشنامه پایان نامه گردشگری  + نمونه پرسشنامه پایان نامه پزشکی  + نمونه پرسشنامه پایان نامه روانشناسی  + نمونه پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد  + نمونه پرسشنامه Ahp فازی  + دانلود نمونه پرسشنامه Ahp  + نمونه پرسشنامه روش Ahp  + نمونه پرسشنامه مدل Ahp  + نمونه فرم پرسشنامه Ahp  + نمونه پرسشنامه استاندارد Ahp  + نمونه پرسشنامه های Ahp  + نمونه پرسشنامه برای Ahp  + نمونه طراحی پرسشنامه Ahp  + نمونه پرسشنامه تحقیقات بازار  + نمونه پرسشنامه تحقیقی  + نمونه پرسشنامه تحقیقات بازاریابی  + نمونه پرسشنامه تحقیقاتی پزشکی  + نمونه پرسشنامه تحقیق بازاریابی  + نمونه پرسشنامه تحقیق علوم اجتماعی  + نمونه پرسشنامه تحقیق معماری  + نمونه پرسشنامه تحقیق میدانی  + نمونه پرسشنامه تحقیق طلاق  + نمونه پرسشنامه استخدامی  + نمونه پرسشنامه استخدام  + نمونه فرم پرسشنامه استخدامی  + نمونه پرسشنامه های استخدامی  + نمونه پرسشنامه استخدام منشی  + نمونه پرسشنامه استخدام کارگر  + نمونه فرم های پرسشنامه استخدامی  + دانلود نمونه فرم پرسشنامه استخدامی  + نمونه پرسشنامه شهرسازی Pdf  + دانلود نمونه پرسشنامه شهرسازی  + نمونه پرسشنامه رشته شهرسازی  + نمونه پرسشنامه های شهرسازی  + نمونه پرسشنامه معماری پایان نامه  + نمونه پرسشنامه رشته معماری  + دانلود نمونه پرسشنامه معماری  + نمونه پرسشنامه مقاله معماری



لیست کل یادداشت های این وبلاگ